top of page

​Zo werken we
(de algemene leveringsvoorwaarden van Oleef)

1. Aanvaarding

Als je een bestelling doet bij Oleef, ga je akkoord met de algemene leveringsvoorwaarden zoals deze staan beschreven op deze pagina.

 

2. Service en bereikbaarheid

2.1 Bereikbaarheid

Je kunt ons het makkelijkste bereiken per email op info@oleef.nl of via het contactformulier op onze website.

2.2 Levering

We streven er naar alle bestellingen binnen 1 a 2 werkdagen te verzenden. Je hebt je pakketje dus binnen uiterlijk 3 werkdagen in huis.

 

2.3 Verzendkosten

Voor de levering in Nederland worden geen verzendkosten gerekend boven een bestelbedrag van 39 euro. Daaronder worden de verzendkosten doorberekend aan de klant.

3. Jouw rechten als klant

3.1 Je kunt bestellingen annuleren

Je mag altijd je bestelling van producten bij Oleef annuleren binnen 14 dagen. Dat doe je door eerst even contact met ons op te nemen en de producten naar ons terug te sturen. Terugsturen kan naar ons inpakcentrum in Tilburg. Na goedkeuring van je annuleringsverzoek sturen we je het adres van ons inpakcentrum.

Als je de producten terug wilt sturen na ontvangst, dan verwachten we wel dat je zorgvuldig omgaat met de producten, zodat we de producten in goede staat terug kunnen ontvangen. De portokosten van de retourzending zijn voor jouw rekening. Doe een briefje met je gegevens erop in je retourpakket, zodat wij weten waar het vandaan komt.

3.2 Herstellevering

We doen natuurlijk ons uiterste best om alles volgens je verwachting te laten verlopen. Is er toch niet gegaan zoals je had verwacht, dan lossen we dat zo snel mogelijk op. Mocht je bestelling niet goed zijn aangekomen, dan sturen we je een vervangend pakket toe. Neem gerust contact met ons op als iets niet is zoals je had verwacht.

3.3 Terugstorting

Als je een pakket hebt teruggestuurd en wij het in de oorspronkelijke staat hebben terug ontvangen, zullen we direct het aankoopbedrag terugstorten naar je rekening (de rekening waarmee is betaald). 

 

4. Ons aanbod

4.1 Geldigheid

Als ons aanbod een beperkte houdbaarheidsduur heeft of bepaalde voorwaarden, dan vermelden we dat altijd duidelijk bij het aanbod.

 

4.2 Omschrijving

We doen ons best om het aanbod zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven en de afbeeldingen zo waarheidsgetrouw mogelijk te laten zijn, zodat je een goede beslissing kunt nemen. Maken we ergens een foutje in, dan kan dat helaas gebeuren en kan je ons er niet aan houden. Het aanbod bij de bevat altijd de prijs inclusief BTW.

5. Wet Bescherming Persoonsgegevens

We nemen je gegevens op in ons centrale bestand. Daarmee houden we je op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen over Oleef. We houden ons hierbij altijd aan de regels van de Wet Bescherming Persoonsgegevens. We zullen je gegevens nooit aan anderen doorgeven, ook je e-mailadres niet. Wil je niet meer op de hoogte gehouden worden, dan kun je je altijd afmelden via de link onder aan ieder e-mailtje.

6. Garantie

Je kunt erop rekenen dat wat er op de verpakking staat, ook echt in de producten zit. Dat garanderen we. De garantietermijn is net zo lang als de houdbaarheidsdatum op de verpakking. Je hebt dezelfde garantie als wij van onze fabrikant of leverancier krijgen.

7. Aansprakelijkheid

De eventuele productaansprakelijkheid van Oleef is beperkt tot het bedrag dat onze schadeverzekering bij een gegrond verklaarde claim uitkeert. De aansprakelijkheid van Oleef (anders dan productaansprakelijkheid) is beperkt tot directe schade en het bedrag van de netto factuurwaarde van het product. Oleef is niet aansprakelijk voor enige vorm van indirecte schade.

8. Algemeen

8.1 Oleef

Oleef is een geregistreerd handelsmerk van Oleef BV, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel van Amsterdam onder het nummer 96693932. Het BTW nummer is NL005226106B31.

 

8.2 Doorverkoop

Het is niet de bedoeling dat je onze producten zonder toestemming doorverkoopt aan derden via (online) verkoopplatformen of webshops.

 

8.3 Toepasselijk recht en bevoegde rechter

Op alle overeenkomsten is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Alle geschillen worden uitsluitend berecht door de bevoegde Nederlandse rechter.

Deze voorwaarden gelden als je een bestelling plaatst bij Oleef of als je Oleef machtigt tot het afschrijven van het bestelbedrag van je bankrekening. Je kunt ze zien voordat je een bestelling plaatst. Heb je producten terug gestuurd, dan betalen we het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen na bevestiging van ontvangst van de retourzending, terug. Hebben we een fout gemaakt in de betaling? Je kunt 3 maanden lang reclameren en dan storten we het geld terug.

bottom of page